Treenipaikka / dojo:

Asentajantie 13, 67600 KOKKOLA (Erkin Halli), Kokkola Martial Arts Center


Harjoitukset:

Tiistaisin klo. 19.30 - 21.00

Torstaisin klo. 19.30 - 21.00

Sunnuntaisin klo. 18.30 - 20.00



keskiviikko 12. maaliskuuta 2008

Ahoy! Muuttoapua tarvittais..

Jos kellään on tuttuja tai tutun tuttuja jolta saisi lainattua reilun kokoista ajoneuvoa (mieluiten pakettiauto), jotta saataisiin siirettyä tatamit paikasta A paikkaan B, ilmoittakaa minulle mahdollisimman pian.

Sitä nopeammin saadan asia hoidettua, sitä nopeammin päästään treenamaan koshinagea! =)

peace, love & understanding.

1 kommentti:

  1. Hep!

    Näin Matsin tänään ja lupailin tulevani torstai-illalla mattoapuun. Mutta saman tein muistin, että oon menossa torstaina klo 18 päiväkodin lasten kanssa teatteriin kattoon 3 iloista rosvoa. Eli mä en valitettavasti pääse mukaan.. :(

    Mä oon hengessä mukana!
    Nähdään reeneissä!

    Satu

    VastaaPoista